Solutii fiscale, header

Soluții fiscale, servicii retail:

GLYKON este partener autorizat de service (în garanție și post-garanție) pentru echipamentele diviziei IBM RSS ("Retail Store Solutions"): POS-uri, infochioșcuri și imprimante retail (termice și matriceale).

De asemenea, specialiștii noștri au parcurs stagii de pregătire și au absolvit cursuri la IBM (echipamente RSS), Datalogic (scanere de coduri de bare, terminale portabile, configurare și administrare Windows CE și Windows Mobile), Motorola (scanere de coduri de bare, terminale portabile, echipamente de rețea wireless, configurare și administrare Windows CE și Windows Mobile), DOMS (controloare pentru stații distribuție carburanți - benzinării) ș.a.

Asigurăm servicii complete, de implementare, pentru soluțiile fiscale destinate comerțului modern, pe care le oferim, prin intermediul Centrului de Service & Suport și a unei rețele proprii, de parteneri de service, cu acoperire a întregului teritoriu național. De asemenea, asigurăm asistență tehnică specializată, servicii de mentenanță și programe de instruire, și anume:

Servicii de consultanță în alegerea soluției optime:

  • analiza cerințelor clientului și specificul activității acestuia;
  • personalizarea și proiectarea unei soluții care să se potrivească perfect cu necesitățile clientului, atât din punct de vedere tehnic și funcțional cât și financiar;

Servicii de implementare:

  • servicii de instalare hardware/software (cablare rețea, instalare POS-uri, imprimante fiscale, echipamente specifice - scannere, imprimante coduri de bare, verificatoare preț, cântare, etc.);
  • configurare și punere în funcțiune magazine (configurare aplicații, configurare servere POS-uri, etc);
  • managementul de proiect;
  • teste de funcționare;
  • școlarizare și instruire personal;
  • asistență tehnică post-deschidere;

Servicii post implementare:

  • servicii de garanție;
  • servicii postgaranție;
Serviciile postgaranție se acordă la cerere, "on call", sau pe bază de abonament (contract de mentenanță), cu plată lunară sau trimestrială. Serviciile, pe bază de abonament, se personalizează în funcție de timpul de răspuns, de gradul de prioritate acordat apelului solicitantului, de orarul și durata de acordare a serviciilor. Prin încheierea unui contract de service beneficiați de suport și timp de răspuns în funcție de nivelul de suport ales.

Servicii de omologare:

  • consultanță în vederea realizării comunicației între modulul fiscal, compatibil cu legislația românească și aplicația beneficiarului;
  • consultanță și asistență tehnică pentru omologarea unei soluții fiscale, utilizând aplicația beneficiarului, împreună cu o imprimantă fiscală, compatibilă cu legislația românească;
  • omologarea propriu-zisă, constând din testele de laborator, premergătoare obținerii avizului, pentru verificarea încadrării soluției în legislația privitoare la Aparatele de Marcat Electromice Fiscale (A.M.E.F.), prezentarea pentru obținerea avizului tehnic, la organismul competent și, apoi, după obținerea avizului tehnic, obținerea avizului final, pentru distribuție și service, de la Comisia A.M.E.F., de pe lângă Ministerul Finanțelor Publice;
  • punerea la dispoziție a propriei rețele de parteneri autorizați, de service, pentru implementarea și suportul unor rețele de magazine, la nivelul întregii țări.

Pentru detalii, puteți să ne contactați la adresa de email , la sediul firmei, la numerele de telefon și fax, din secțiunea Contact, sau completând formularul de contact rapid, din aceeași secțiune.



Despre noi | Referințe | Studiu de caz | Hartă site | Contact
©2010-2017 GLYKON