Mentenanta echipamente IT

Oferim asistență tehnică pentru echipamente IT, garanție și post-garanție, după cum urmează:

Calculatoare de tip desktop, server sau laptop:
  • Instalare și configurare software și hardware;
  • Mentenanță: verificări periodice a stării de funcționare a tuturor echipamentelor (servicii furnizate pentru clienții care încheie un contract de service, sau la cerere);
  • Service garanție și post garanție

Administrarea rețelelor:
  • Proiectare, configurare și executarea a rețelelor: instalare si conectare sisteme, instalare si configurare servere, cablare, elemente rețelistică (switch-uri, routere, rack-uri etc.);
  • Administrare și mentenanță: servere, echipamente rețele, conectivitate;
  • Configurare servere (Windows, Linux): mail, web, storage, back-up.

Administrarea și mentenanța echipamentelor periferice - imprimante, multifuncționale, scannere, etc.:
  • Instalare și configurare;
  • Mentenanță periodică si aprovizionare consumabile;
  • Service garanție și post garanție

Administrare și mentenanța echipamentelor de birou - copiatoare, faxuri, multifuncționale:
  • Instalare și configurare;
  • Mentenanță periodică si aprovizionare consumabile;
  • Service garanție și post garanție

Securitatea informației
  • Instalare și configurare de soluții antivirus, antispam, firewall
  • Devirusări, recuperări de date, etc.

Serviciile postgaranție se acordă la cerere, "on call", sau pe bază de abonament (contract de mentenanță), cu plată lunară sau trimestrială. Serviciile pe bază de abonament se personalizează în funcție de timpul de răspuns, de gradul de prioritate acordat apelului solicitantului, de orarul și durata de acordare a serviciilor. Prin încheierea unui contract de service beneficiați de suport și timp de răspuns în funcție de nivelul de suport ales.

Pentru detalii, puteți să ne contactați la adresa de email , la sediul firmei, la numerele de telefon și fax, din secțiunea Contact, sau completând formularul de contact rapid, din aceeași secțiune.



Despre noi | Referințe | Studiu de caz | Hartă site | Contact
©2010-2017 GLYKON